Hjælp!
Før afrejse 23. februar, 2008Jeg har brug for din hjælp d. 1. marts.
Skal have båret stort set alt mit bras ned i en flytte-trailer.
Selv om mine forældre er unge og friske, synes jeg alligevel at det er træls at de (vi) skal slæbe så meget alene.
Hvis du har tid/lyst/lejlighed, så kom og hjælp os
 Tak ![]()
23. februar, 2008 klokken 14:20
Vi kommer og hjælper med at tømme lejligheden.
Vi kommer også den 7/3, har Asta med.
Hilsen Klaus
26. februar, 2008 klokken 23:38
Jeg kigger forbi…!
6. marts, 2008 klokken 00:59
Hej Anja Jeg har nok ikke mulighed for at komme den 7
men jeg vil følge din tur gennem Usa.
Din rejse skulle starte den 9 Marts alså lørdag, jeg vil så lige sige rigtig god tur og jeg håber du får dit livs oplevelse, det er jeg ikke i tvivl om du nok skal få,
har du tid kan du jo ringe til mig inden du tager afsted mit nummer er 21205931 men ellers rigtig god tur.
Vi høres eller ses på et eller andet tidspunkt,
måske caribien hvor jeg vil være 15 dage i december
hej hej hej fra Niller