Forlod Lander og de alt for søde mennesker der havde motellet.
Ud over at de havde givet mig en pæn rabat på værelset, havde de den her lysreklame, som de skiftede budskabet på hver dag. Der kunne stå “Grin af dig selv - Alle andre gør det” Eller noget andet skørt. Det var et sted med stor humor :-)

Kørte af landevejen, men måtte snart ind i vejkanten og tage det officielle billede af mine
Wyoming på vej mod Salida 003.jpgWyoming på vej mod Salida 005.jpgnu 10000 miles (16000 km)

Som i kan se, er Wyoming stort og forholdsvis fladt, uden en sjæl i syne. Sad og tænkte på, at hvis man virkelig havde en stor trang til at flytte laaaangt ud på landet uden naboer, ja så ville det her være et godt sted.

Jeg men følte mig ikke rigtig på toppen. Det eneste jeg ville, var at finde et motel efter et par hundrede km, og bare stene ud på en seng.
Og ja, det var den tid på måneden. Jeg var træt, øm i røven og gad slet ikke at tale med nogen. Så havde bare lyst til at gemme mig på et værelse.
Kom til en lidt “større” by, som jeg heldigvis har glemt navnet på. Der var enormt mange moteller. Hmmm, måske var det billigt her, da byen ikke så ud af noget særligt. Valgte det billigst udseende motel og gik ind for at få en pris. 99$!!!!!!! De måtte have spist søm. Motellet var et totalt hul i jorden.
Kørte videre og var så småt ved at indstille mig på at det blev telt igen, men kom så til en lille sød by, Saratoga. Var stensikker på at det kun kunne være dyrere end det andet værelse, men blev heldigvis glædeligt overrasket. Under halv pris. Yes!! Flyttede ind med det samme.
Kunne egentlig godt lide byen, men var ikke i humør til andet end at ligge på sengen og lege med computeren eller stene tv. Og det gjorde jeg så i to dage.

Var stadig træt og ugidelig da jeg kørte videre mod Colorado, men jeg kunne jo ikke ligge der i sengen for evigt.
Wyoming på vej mod Salida 006.jpgWyoming på vej mod Salida 010.jpgSom billederne viser er Wyoming ikke så spændende i længden. Ihvertfald ikke hvis man bare drøner afsted på landevejen.

Havde udset mig en grusvej over et pas mod byen Steamboat, som Anne fra tenere-klubben havde anbefalet mig. Der var vel 40 km hen til gruset og jeg havde en lang diskussion kørende inde i hovedet om, hvorvidt det var smart at kaste mig ud i ensomme grusveje, når jeg nu havde det som jeg havde det.
Gad ikke at være en træls hormonel tøs, så jeg blev mentalt klar….og så var passet lukket pga. sne. Er ikke helt sikker på om jeg var oprigtig ked af, at det var lukket, eller jeg blev en lille smule lettet. Havde det vist egenlig fint med bare at hænge der på Smølfen og brænde kilometer af.

Ville stadig til Steamboat, men det ville jo så blive på asfalt. Det var lidt af en omvej, og da jeg kom til krydset, hvor jeg skulle dreje op mod Steamboat, måtte der mere end én smøg til, før jeg bestemte mig til hvad der skulle ske.
Det var fredag og weekend-trafikken var tung op mod Steamboat. Var jo stadig træt, og havde næsten en uge før jeg skulle være i Salida til Chick Fest.
Men det der fik Smølfen styret sydover, var da det gik op for mig, at jeg kunne være i Salida inden aften. Under 300 km. Tanken om et værelse…ja måske ovenikøbet ADV-hytten, hvis jeg var heldig, fik mig i den grad overbevist. Så afsted mod Salida.
Turen var smuk. Over høje pas og gennem dybe dale. Sad godt nok og tænkte på alle de fede småveje jeg gik glip af, men man kan jo ikke få det hele. Der skal nok komme nogle andre veje istedet.

Landede i Salida og mødte Tami udenfor hendes forretning. Og, nej der var ingen i hytten og jeg var bare så velkommen. Jubiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jeg hang ud og lavede så lidt som muligt resten af ugen, mens jeg ventede på at det blev torsdag og tid til Chick Fest

Historien om Chick Fest må i vente lidt med……
Jeg er flyttet ud af ADV-hytten og tilbage på hostellet i Salida. Der var andre der også skulle have lov til at bo i “mit” hus. Ja, nu er joken at det er mit hus….Har vist været her for længe :-)

Ville have forladt Salida i går, men snakkede med Sonny fra Tenere-klubben, som også kører rundt herovre. Han var på vej hertil og ankommer senere i dag, så jeg valgte at blive og lege danskeraften i aften.

Kører videre på fredag, men der bliver nok ikke så meget tid til at underholde jer inden da ;-)
Der er lige flyttet et par andre motorcyklister ind på motellet. De spørger mig om alt muligt, så jeg må nok hellere underholde dem, til Sonny kommer :-)